Skip to main content

Conflict in KU

काठमाडौँ विश्वविद्यालय को स्नातक चौथो वर्षका विद्यार्थीहरुको विदाइका लागि पुरुष तथा महिला छात्रावासले संयक्त रुप मा आयोजना गरेको बिदाइ कार्यक्रम मा स्थानिय युवाहरु प्रवेश गरेर विद्यार्थीहरुमाथि हातपात गरिएपछि, विश्वविद्यालयमा तनाव उत्पन्न भएको छ । जेठ २५ गते आयोजित कार्यक्रम मा स्थानिय युवाहरु पसी हातपात गरिएपछि, विद्यार्थीहरु व्दारा उनीहरुलाइ सम्झाउने बुझाउने प्रयास गर्दा उल्टै विभिन्न किसिम का गाली-गलौज गरेका थिए । त्यसपछि विद्यार्थिहरुले उनीहरुलाई कार्यक्रमस्थल बाट निस्कन चेतावनि दिइएपछि ती स्थानीय युवाहरु निस्किएका थिए । तर उनीहरु बाहिर निस्किएलगत्तै, ती १०-१५ जना स्थानीय युवाहरु बाहिर तोडफोड मा ओर्लिए र पुरुषका छात्रावास का केही झ्यालका सिसाहरु फुटाइदिए भने विद्यार्थिहरुलाई पनि ज्यान मार्ने धम्की दिए । साथमा लठ्ठी तथा भाटाहरु लिएका ती स्थानिय युवाहरुले होस्टलका विद्यार्थीहरुलाई देख्लास र पख्लास को भाका मा अति तुच्छ शब्दहरु प्रयोग गर्दै गालीगलौज तथा आक्रमण गरिएपछि, विद्यार्थीहरुले आफ्नो सुरक्षार्थ उनीहरु सँग प्रतिकार गर्न क्रिकेट ब्याट, स्टम आदि लिएर उनीहरुलाई मेन गेट सम्म लखेटेका थिए । तर उता गेट बाहिर बाट ती स्थानिय युवाहरु खुंडा र खुकुरी सहित भित्र प्रवेश गरेपछि खाली हात रहेका विद्यार्थीहरु पछाडि सर्न बाध्य भएका थिए । यसैक्रममा दोहोरो झडप हुँदा केही विद्यार्थीहरु सामान्य घाइते पनि भए ।

त्यसपछि झडप को शृङ्खला रोकिएको भएपनि सम्पु्र्ण विद्यार्थीहरु केयु को सुरक्षा व्यवस्था प्रति निकै आक्रोशित बन्न पुगेका थिए । केयु मेनगेट बाटै हात-हतियासहित युवाहरु भित्र पसेपछि विद्यार्थीहरु संशकित बन्न पुगेका थिए । अनि राती १० बजेतिर बसेको विद्यार्थीहरुको भेला ले बिहान देखि आन्दोलन गर्ने घोषणा गरेको थियो ।

पूर्व मेचि देखि पश्चिम महाकाली सम्म का विद्यार्थीहरु अध्ययन गर्ने अनि आफ्नो छुट्टै विशिष्ट पहिचान बनाएको काठमाडौँ विश्वविद्यालय मा विद्यार्थीको सुरक्षा नहुनु अत्यन्तै लज्जास्पद छ र आपत्तिजनक छ । यस्ता घटनाहरु विगत मा पनि घट्ने गरेको थियो तर विगतका घटनाहरुमा केयु प्रशासनले आफ्नो कुनै जिम्मेवारी बोध नगरीकन त्यस्ता घटना गराउने तत्वहरुलाई केयु प्रशासनले झनै बढावा दिएको ठहर गर्दै विद्यार्थीहरुले, तीनीहरु माथि कार्वाही नभएसम्म तथा विश्वविद्यालय हाता भित्र सम्पुर्ण विद्यार्थीहरुको सुरक्षाको ग्यारेन्टि नभएसम्म आन्दोलन जारी राख्ने घोषणा गरेकाछन् ।

यसैक्रम मा बिहानै निस्किएको विद्यार्थीको समूहले केयु को सबै डिपार्टमेन्ट मा तालाबन्दि गरेका छन् भने प्रशासन भवन अगाडि प्रदर्शन जारी राखेकाछन् । विभिन्न समयमा विश्वविद्यालयमा भए गरेका काम मा स्थानीय को सहभागिता व्यापक रुपमा गरिएको तथा विश्वविद्यालयमा अधिकांश स्थानियलाई रोजगारी दिइएको भएको भएपनि विद्यार्थीहरु उनीहरु बाटै असुरक्षित भएपछि, विद्यार्थीवर्गमा ठूलो तनाव तथा वितृष्णा उत्पन्न भएको छ । साथै यो आन्दोलन स्थानियवासी सँग को नभै विद्यार्थीहरु र केयु प्रशासन बिच रहेको कुरा विद्यार्थी नेताहरुले जनाएका छन् ।

बेलुकै देखि तनावमा रहेका विद्यार्थीहरुले प्रशासन अगाडि धर्ना जारी राखेका छन् भने तोडफोड बाट समाधान निस्कँदैन भन्ने ठहर गर्दै विद्यार्थीहरुले शान्तिपुर्ण रुपमा नारावाजी समेत गरिरहेकाछन् अनि विरोधस्वरुप दाउरा बालेका छन् । “हामी बौद्धिक मान्छेहरु हौँ, हामी टायर बाल्दैनौँ, यी सबै हाम्रै सम्पत्ति भएकाले तोडफोड पनि गर्दैनौँ, तर हाम्रो माग पुरा नभएसम्म आन्दोलन जारी राख्छौँ, पिडकलाई कारवाही हुनुपर्यो, हामीलाई सुरक्षा चाहियो” – विद्यार्थीहरु एकै स्वरमा यीनै कुराहरु दोहोर्याइरहेकाछन् ।

Update:
विद्यार्थीहरु दिनभर नै प्रशासन अगाडि नाराबाजी गर्दै धर्नामा बसिरहेका थिए । साँझ ६ बजे काठमाडौँ विश्वविद्यालय का रजिष्ट्रार श्री भद्रमान तुलाधर ले लिखित रुपमा, दोषीलाई भोलि सम्ममा कडा कार्वाही गरिने, हिजो ड्युटिमा रहेका सुरक्षागार्डहरुलाई निलम्बित गरि भोलि नै नयाँ सुरक्षागार्डहरुको व्यवस्था गर्ने तथा सुरक्षाव्यवस्था सम्बन्धमा तथा आगामी कदम का सम्बन्धमा भोलि बिहान विद्यार्थी प्रतिनिधिहरु सँग वार्ता गरिने लिखित प्रतिबद्धता जाहेर गरेपछि आज को धर्ना टुंगिएको छ । आज को धर्ना टुङ्गिएको भएपनि विद्यार्थीहरुको माग पुरा नभएसम्म आन्दोलन जारी रहने कुरा विद्यार्थी नेताहरुले बताएका छन् । विद्यार्थीहरुले शान्ति सुरक्षाको माग गर्दै आन्दोलन मा उत्रिएका हुन् ।

Update:
दोश्रो दिन, स्थानिय तथा केयु प्रशासन सँग विद्यार्थीहरुले वार्ता गरेकाछन् । प्रशासन बाट विद्यार्थी ले राखेका सबै मागहरु पूरा गर्ने लिखित प्रतिबद्धता भएपछि, विश्वविद्यालयमा लगाइको ताला खुलेको छ ।

Comments

  1. KU le aaja samma 10-12 local gunda ko dar ra bhar mai saara prashashan chalayo.aaja ti prasashak le samyam bidyarthiko jwalamukhi jasto aakrosh dekhe.ti andha le aankha kholeko ho bhane raamro kura ho, tara aakha khole jasto garera sutiraakheko ho bhane, ti kumbhakarna ranamaidan maa aaunai napai paramdham hune nischit cha.

    ReplyDelete
  2. I like this news article of yours.

    "हामी बौद्धिक मान्छेहरु हौँ, हामी टायर बाल्दैनौँ, यी सबै हाम्रै सम्पत्ति भएकाले तोडफोड पनि गर्दैनौँ, तर हाम्रो माग पुरा नभएसम्म आन्दोलन जारी राख्छौँ, पिडकलाई कारवाही हुनुपर्यो, हामीलाई सुरक्षा चाहियो"

    This is the coolest thing you have written. It reflects the escalated mental state of KU students. Firstly, we can easily distinguish good things form bad. And secondly, we learn form mistakes other universities did. We have clear idea how harmful burning tires is. We also understand that KU is our property and we should not try to harm it.

    Kudos to activism and discipline shown by KU students.

    Regards,
    Sulabh Bista

    ReplyDelete
  3. सरकारी रोग नीजि विश्वविद्यालयहरुमा पनि सर्न थाल्यो जस्तो छ। स्थानीय गुण्डाहरुले त्रि वि का विभिन्न क्याम्पसका विद्यार्थीहरुलाई गर्ने आक्रमण त खबर बन्नै छाडिसके। पोखराको एउटा क्याम्पसमा कार्यरत हुँदा म आफैंले पनि धेरै पटक देखे-भोगेको छु। तर विद्यार्थीहरु सधें निर्दोष भने हुँदैनथिए। धेरैजसो, विद्यार्थीहरुको कुनै समूहले अर्को समूहको विरुद्ध स्थानीय गुण्डाहरुको प्रयोग गर्थ्यो। कतिपय अवश्थामा क्याम्पस प्रशाशनका केहि ब्यक्तिहरु आफैं पनि संलग्न हुन्थे।

    यो रोग नीजि शैक्षिक संस्थाहरुमा पनि सल्किनु अत्यन्त ठूलो चिन्ताको विषय हो। गुण्डागर्दीको यो आगोलाई सरकारी कलेजहरुमाजस्तो निभाउनै मुश्किल हुने 'डढेलो' बन्न नपाउँदै निभाउनु विद्यार्थी, प्रशाशन र स्थानीय समुदाय सबैको
    हितमा हुनेछ।

    आन्दोलनको स्वरुपका विषयमा केयूका विद्यार्थीहरुले देखाएको सुझबुझ र परिपक्वता एकदमै प्रशंशनीय छ। उनीहरुको आन्दोलनको सफलताको कामना गर्दछु।

    ReplyDelete
  4. मलाई व्यक्तिगत रुपमा पनि निजीस्तरका प्रतिष्ठित शैक्षीक निकायहरु यो 'गुण्डागर्दि' को रोगबाट पर रहनुपर्छ जस्तो लाग्छ । सरकारीको को त यो रोग यत्ती गहिरो छ कि बिना 'अप्रेशन' हुदैंन।

    तर जे होस बौद्धिक रुपमा के यु का विद्यार्थीहरुले आफ्नो सुरक्षा र हक को माग पनि गर्दै बिरोध पनि तोड-फोडबाट टाडा रहि गरेको कुरा चाहि सह्रानिय छ ।

    ReplyDelete
  5. यस्तो स्थानिय युबा र बिद्यार्थी हरु को झगडा राम्रो होइन, जस्ले गर्द अध्ययन लाई नै बाधा पुराउन सक्छ,

    ReplyDelete
  6. भएको चैं के कारणले रहेछ ?

    ReplyDelete
  7. गुण्डाहरुलाई झगडा गर्न के कारण चाहिन्थो र ? सिधै कार्यक्रम स्थल भित्र छिरेर छात्राहरुमाथि दुर्वयवहार गर्न थालेपछि, माहोल तात्तिएको हो ।

    ReplyDelete
  8. Wow....

    This is not the KU I knew of, student coming out for protest. As long as it's for good reason I don't mind. It was noble idea of them not to burn tires, but why do they have to even burn anything? Burning is not = Andolan

    KU never had comprehensive boundary (with walls), it was more like National Park that included tribes living within as their component. So, it was just matter of time before something like this (security lapse)happened.

    KU is one of the top Nepalese University in middle of not so civicly aware towns. So it will take more time for those places to develop like an university town. I think local still consider KU as an outsider university.

    ReplyDelete
  9. गुण्डाहरुलाई झगडा गर्न के कारण चाहिन्थो र ? सिधै कार्यक्रम स्थल भित्र छिरेर छात्राहरुमाथि दुर्वयवहार गर्न थालेपछि, माहोल तात्तिएको हो ।

    ReplyDelete
  10. सरकारी रोग नीजि विश्वविद्यालयहरुमा पनि सर्न थाल्यो जस्तो छ। स्थानीय गुण्डाहरुले त्रि वि का विभिन्न क्याम्पसका विद्यार्थीहरुलाई गर्ने आक्रमण त खबर बन्नै छाडिसके। पोखराको एउटा क्याम्पसमा कार्यरत हुँदा म आफैंले पनि धेरै पटक देखे-भोगेको छु। तर विद्यार्थीहरु सधें निर्दोष भने हुँदैनथिए। धेरैजसो, विद्यार्थीहरुको कुनै समूहले अर्को समूहको विरुद्ध स्थानीय गुण्डाहरुको प्रयोग गर्थ्यो। कतिपय अवश्थामा क्याम्पस प्रशाशनका केहि ब्यक्तिहरु आफैं पनि संलग्न हुन्थे।

    यो रोग नीजि शैक्षिक संस्थाहरुमा पनि सल्किनु अत्यन्त ठूलो चिन्ताको विषय हो। गुण्डागर्दीको यो आगोलाई सरकारी कलेजहरुमाजस्तो निभाउनै मुश्किल हुने 'डढेलो' बन्न नपाउँदै निभाउनु विद्यार्थी, प्रशाशन र स्थानीय समुदाय सबैको
    हितमा हुनेछ।

    आन्दोलनको स्वरुपका विषयमा केयूका विद्यार्थीहरुले देखाएको सुझबुझ र परिपक्वता एकदमै प्रशंशनीय छ। उनीहरुको आन्दोलनको सफलताको कामना गर्दछु।

    ReplyDelete
  11. I like this news article of yours.

    "हामी बौद्धिक मान्छेहरु हौँ, हामी टायर बाल्दैनौँ, यी सबै हाम्रै सम्पत्ति भएकाले तोडफोड पनि गर्दैनौँ, तर हाम्रो माग पुरा नभएसम्म आन्दोलन जारी राख्छौँ, पिडकलाई कारवाही हुनुपर्यो, हामीलाई सुरक्षा चाहियो"

    This is the coolest thing you have written. It reflects the escalated mental state of KU students. Firstly, we can easily distinguish good things form bad. And secondly, we learn form mistakes other universities did. We have clear idea how harmful burning tires is. We also understand that KU is our property and we should not try to harm it.

    Kudos to activism and discipline shown by KU students.

    Regards,
    Sulabh Bista

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Shirish Ko Phool : Review & Download

One of the finest book ever written in Nepali literature....Shirish Ko Phool and one of my personal favorite.

I have read this novel over four times or say five times..and each time I finish the novel I feel pang and it hangs on my head for so many days. Why guilt is so painful that made such a strong woman called Sakambari to suicide..or die…??

The novel has a wonderful language..the simplest of all. When I had read it for the first time..to tell the truth that I hadn’t really understood the novel, I felt the love story in it and I could not understand the passion in the novel.. But this day I may say I am able to figure out the passion and the feelings of the author..

I really appreciate the wonderful story, the plot the real setting, the real characters…and the situation of the novel till it ends. The pain of running away from the feelings and passion. When the Suyogbir says.."Ma glass ma bhagchu” ( I forgot the line exactly…). The feeling is that we run away from pain…because…

Romanized Nepali Unicode

Download and Install Nepali Unicode Romanised to write in Nepali all over the web. First of all, you have to Download and Run the Program on your computer. Then, you have to do some settings on your computer to use Nepali Unicode Romanized. You can download Nepali Unicode Romanized from the Madan Puraskar Pustakalaya website for free.

Install Nepali Unicode Romanized in Windows XP:
Install:
Run setup file;
Go to control Panel;
Open Language and Regional settings;
Open Regional Language Options;
Go to Language Options & tick on check box (install files..... Thai, instal....east Asian...languages):
Click apply-it might ask for windows CD:
Insert CD or you can directly copy "i386" files too;
And install all: then you have done;
Click for details;
Then click add a tab;
A new popup will appear:
Select "Sanskrit" in the first box;
Select "Nepali unicode (romanized)" in second box;
Click "ok";
You have successfully installed it;
Press "alt+shif…

Aadha Baato (आधा बाटो) [Download] #Novel #Shrutisambeg

श्रुतिसंवेग मा हामी ले कृष्ण धरावासी को उपन्यास “आधा बाटो” को सम्पूर्ण डाउनलोड लिंक लिएर आएका छौ |आफ्ना जिवन भोगाइ का यथार्थलाई जोडेर तयार पारिएको उपन्यास ‘आधा बाटो’ कृष्ण धरावासी को आत्मकथा को रुपमा रहेको छ ।“राधा” जस्तो सफल उपन्यास लेखिसकेका धरावासी को यो पछिल्लो उपन्यास मा आफ्ना बाल्यकाल देखि हाल को अवस्था सम्म को कुराहरु समेटेर लेखिएको कारण उपन्यासलाई धरावासी ले ‘आधा बाटो’ भन्न रुचाएका छन् ।आफूले देखे सुनेको स्थान, नाम आदि का कारण यो उपन्यास पढ्ने तथा सुन्नेहरुलाई आफ्नै कथा जस्तो पनि लाग्न सक्छ ।उज्यालो ९० नेटवर्क को लागि निर्माण गरिएको कार्यक्रम श्रुति संवेग मा वाचन मा अच्युत घिमिरे हुनुहुन्छ भने प्रविधी मा दिनेश निरौला र शशिन्द्र गौतम रहनुभएको छ ।कार्यक्रम को अडियो श्रृंखला उज्यालो नाइन्टि नेटवर्क को कार्यक्रम श्रुतिसम्बेग बाट लिइएको हो ।Download : Krishna Dharabasi’s ‘Aadha Bato’ Episode –1Krishna Dharabasi’s ‘Aadha Bato’ Episode –2Krishna Dharabasi’s ‘Aadha Bato’ Episode –3Krishna Dharabasi’s ‘Aadha Bato’ Episode –4Krishna Dharabasi’s ‘Aadha Bato’ Episode –5Krishna Dharabasi’s…

यौन तथा प्रजनन स्वास्थ्यबारे जानकारी - मेरो लागि एपमा

यहाँ यौन तथा प्रजनन स्वास्थ्य सम्वन्धि कुरा गर्न सजिलो छैन । यौन तथा प्रजनन स्वास्थ्य सम्बन्धि पढाइ स्कुल देखि नै सुरु हुने भएपनि यसबारेमा खुला रुपमा छलफल नगरिने कारण, अधिकांश किशोर/किशोरीहरुको बुझाइ अपुरो र गलत हुने गरेकोछ । किशोर/किशोरीहरुको यही समस्यालाई ध्यानमा राखेर, यौन तथा प्रजनन स्वास्थ्य सम्बन्धि जानकारी/परामर्श दिन आदिको लागि 'पब्लिक हेल्थ कन्सर्न ट्रस्ट नेपाल' (Public Health Concern Trust) ले "मेरो लागि" एप निर्माण गरेकोछ ।


मेरो लागि एपमा आफूलाई चिन्नुहोस्, सम्बन्धहरु, गर्भ निरोधक उपायहरु, एच आइ भी र अन्य यौन रोगहरु, हाजिर जवाफ, ठिक/बेठिक, कथाहरु, सहयोग केन्द्रहरु आदि विभिन्न खण्डहरु राखिएकोछ । यी खण्डहरुको भित्र गएर, यिनीहरुको बारेमा जानकारी लिन सकिन्छ । जस्तो कि, आफूलाई चिन्नुहोस् खण्डमा, सेक्स र लिङ्गको फरक देखि लिएर पुरुष, महिलाको प्रजनन अंग र यौनको बारेमा जानकारी गराइएको छ ।

किशोरावस्था भनेको के हो, पुरुष प्रजनन अङ्गहरु के के हुन्, पुरुष हर्मोनहरु के के हुन्, किशोरावस्थामा शरिरमा के कस्ता परिवर्तनहरु देखिन थाल्छन् भन्ने कुरा पुरुषको खण्डमा समावेश गरिए…

हाम्रो पात्रो नयाँ डिजाइनमा

१० लाख भन्दा बढि पटक डाउनलोड भएको, लोकप्रिय एप् हाम्रो पात्रो नयाँ डिजाइनमा!
नेपालीहरुका माझ सर्वाधिक रुचाइएको, हाम्रो पात्रोको नयाँ संस्करण गुगल प्लेस्टोरमा आजबाट उपलब्ध भएको छ । हाम्रो पात्रोको, नयाँ संस्करणमा डिजाइन र कन्टेन्ट दुवैमा व्यापक सुधार गरिएको छ । गत वर्ष गुगल'ले प्रतिपादन गरेको, मटेरियल डिजाइनलाई हाम्रो पात्रोले आफ्नो नयाँ संस्करणमा अंगाले'को हो । विगत केही हप्ता देखि परिक्षणमा रहेको यो एप्‌ स्लो ईन्टरनेट कनेक्सनमा पनि मज्जासँगले चल्छ । एप्‌को ल्यान्डिङ पेज/होम पेजमा सबैभन्दा माथि आजको मिती, त्यसपछि चाडपर्वहरु, रेडियो तथा समाचार, राशिफल आदिका ईन्फरमेसन कार्डहरु देखिन्छन् ।
डिजाइन मटेरियल डिजाइन अंगालेका कारण, पहिलेको र अहिलेको हाम्रो पात्रो'को डिजाइनमा, (लुक एन्ड फिल) आकाश-जमिनको फरक महशुस गर्न सकिन्छ । एपको वाँया भागमा न्याभिगेसनबार रहेको छ, जसको माथिल्लो भागमा आफ्नो तस्विर देखिन्छ (तस्विरका लागि नेपाली जन्मदिनमा, गएर फेसबुक लगइन गर्न सकिन्छ) । अर्को रमाइलो कुरा के भने, नेपाली चाडपर्व अनुसार आफ्नो तस्विर पछाडीको तस्विर पनि आफैँ परिवर्तन हुन्छ । न्याभिगेसन बार…

Shruti Sambeg : Download तरुनी खेती

आज को श्रुति संवेग को यो अंक मा  हामी  ‘सरुभक्त’ को उपन्यास ‘तरुनी खेती’ को सबै अंक लिएर आएका छौँ।


विषयवस्तु परिचित भएपनि, प्रस्तुतिकरण नितान्त फरक रहेको छ । महिला अनि पुरुष, को सामाजिक स्थितिलाई लेखिएर लेखिएको उपन्यास मा, ‘महिला’लाई यौनिक रुप ले हेरिएको छ ।

सरल कुरा तर जटिल प्रस्तुती लाग्ने हुँदा, सुरु मा उपन्यास ले के भन्न खोजिरहेको भन्ने कुरा बुझ्न निकै गाह्रो पर्छ । नारीलाई खेत, पुरुषलाई किसान, यस्तै यस्तै उपमा र बिम्ब बाट नारी र पुरुषलाई परिभाषित गरिएको छ ।

भुमिका मा सरुभक्तले भन्नुभएकोछ, “यसलाई पुरुषहरु ले गलत नबुझुन र नारीहरु ले बुझ्न इन्कार नगरुन्” ।

उज्यालो ९० नेटवर्क को लागि निर्माण गरिएको कार्यक्रम श्रुति संवेग मा सदाझैँ वाचन मा अच्युत घिमिरे हुनुहुन्छ भने प्रविधी मा दिनेश निरौला र शशिन्द्र गौतम रहनुभएको छ ।


Download:
Sharubhakta’s Taruni Kheti Episode-1
Sharubhakta’s Taruni Kheti Episode-2
Sharubhakta’s Taruni Kheti Episode-3
Sharubhakta’s Taruni Kheti Episode-4
Sharubhakta’s Taruni Kheti Episode-5

Subscribe to Aakar Post