Skip to main content

Posts

A well renowned nepali music band called Kutumba performed live on KU [Kathmandu University] Dhulikhel, Kavre last Friday [16th November '07] on the occasion of Youth Solidarity Festival ‘07 organized by SWC [Student Welfare Council] of KU. They have performed a half dozen of music [both their’s original and others creation]. ‘They are the original nepali band’, one commented on their performance.Basically they use flute,skin drums,tungna,sarangi.Any music lover loves their music. Automatically we feel better when we listen/see their performance.After their wonderful performance, I interviewed with them.And I come to know the fact that, their band was stablished in 2004 . Kutumba is a folk instrumental ensemble committed to the celebration, research and preservation of the diversity that exists in indigenous Nepali music. Kutumba firmly believes that the richness in Nepali music is directly significant of the rich diversity that exists in the Nepali people. There are total 7 member

घट्ट जाँदा बिसाउने ,अनी ठट्टा गर्दा रिसाउने , मान्छे को काम छैन । त्यस्तै बोल्दा-बोल्दै काटिने , अनी भनेको समय मा नलाग्ने मोबाईल को पनि काम छैन । नेपाल मा मोबाईलधारी को सङ्ख्या यती धेरै भईसकेको छ कि , मोबाईल टावर मुनी/तल हुँदा पनि network को समस्या हुन्छ । तपाईं समझदार ब्यक्ती हुनुहुन्छ , खास मा कुनै काम बिशेष नपरी तपाईं मोबाईल चलाऊनु नै हुन्न । बेकार मा मिस कल हानी फोन को दुरुपयोग गर्ने मान्छे तपाईंलाई मन पर्दैन । तर पनि भनेको समय मा फोन नलाग्दा तपाईं साह्रै मुर्मुरिनुहुन्छ , अनी सबैले सुन्नेगरी कराउनु हुन्छ , अब त जनावर को हात मा पनि मोबाईल भ्ई सक्यो अनी के लागोस त फोन ! तर त्यतिखेर तपाईं आफु पनि हात मा मोबाईल चलाई राख्नुभएको हुन्छ । शायद तपाईं त्यो भन्दा पनि बढी भन्न सक्नु हुन्छ , अथवा भनौं आफ्नै घरपरिवार को नाम लिएर , भन्दै भन्न नमिल्ने शब्दहरु प्रयोग गरी सरापी रहनुभएको हुन सक्छ । तर मुर्ख बुद्धी भएका प्राय: सबै तपाईं जस्ता समझदार ब्यक्तिहरु , आफु ले आकाशतिर फर्केर थुकेको पनि चाल पाउँदैनन् । नसराप्नु पनि किन , अब बोल्दा-बोल्दै फोन लाइन कट्छ , बोलेको पनि प्रस्ट बुझिदैन , पैसा भने उड

"सफ्टवेर स्वतन्त्रता दिबस-सेप्टेम्बर १५,शनिवार" Open source is a development method for software that harnesses the power of distributed peer review and transparency of process. The promise of open source is better quality, higher reliability, more flexibility, lower cost, and an end to predatory vendor lock-in. FOSS Nepal Community was established by a team of those enthusiastic people who believe in the usage of Free/Open Source Software (FOSS). The primary target of FOSS Nepal Community is to promote and diversify the usage of Free/Open Source Software in Nepal. 1.To raise awareness among general public, government bodies, private sector, civil society, educational institutions and media for expanding the scope of Information and Communication Technology (ICT) via Free and Open Source Software. 2.To sensitize general public, government bodies, civil society and media for the implementation of E-Governance by means of FOSS; the optimal solution for E-Gov. 3.Advocacy for Al

-आकार बन्द ! हामी सबै परिचित छौं,यो शब्द सँग। म ठोकुवा गर्न सक्छु,तपाइ पनि कुनै न कुनै किसिम को बन्द गर्न मा सङ्लग्न हुनुहुन्छ।तपाईं म किसान ,म business man भन्दै नभाग्नुहोस् ,तपाईं ले पनि कुनै न कुनै किसिम को बन्द गर्नुभएको छ। हिजोआज बन्दकर्ता बिच नै प्रतिस्पर्धा हुन्छ बन्द गर्न।त्यसैले बेलाबेला मा बन्द को calendar बनाउनुपर्छ भनेर पनि आवाज उठ्ने गरेकोछ।आज यो मोर्चा को बन्द भोली त्यो मोर्चा को बन्द,अनी अर्को दिन अर्को संगठन को बन्द।त्यस बाहेक आकsमिक बन्द त कती हो कति,तपाइ अनुमान पनि गर्नु सक्नुहुन्न।हाम्रा केही बन्द मापक सुचकहरु पनि छन्।यातायात,स्कूल्,कलेज्,तथा office हरु सन्चालन भए-नभएको गणना गरी यस्को बन्द यती पावरफुल भनेर मापन गर्न सकिन्छ,अथवा भनौ मापन गर्ने गरेका छौं।हिजोआज नेपाल मा गजब का बन्दहरु हुनेगरेका छन्।हामीलाई लाग्ने गरेको छ,बन्द भनेको आन्दोलन हो , अनी आन्दोलन भनेको बन्द हो।सा-थै बिरोध,हड्ताल्,आन्दोलन्,बन्द एकै हुन्। अब एक नजर नेपाल मा हुने बन्द, बिरोध,आन्दोलन मा लगाउं: बन्द - गाडी ले मान्छे हान्यो " -गाडी तोड्फोड र आग्जनी भयो " - ड्राइभर माथि हात्पात भयो "

- सुनिल माम अब भुजा भयो लोक पनि र्याप अरे माथि लायो पाखे भन्छन् पाइन्ट पनि तल झरे। तल्लाघरे रामे पनि शहर मा त राय्म्स भयो आमा भन्ने चलन पनि मम्मी बाट मम्स भयो। खुट्टा छोटो भए पनि ठुलो जुत्ता लाउनै पर्‍यो जमाना नै एस्तो हजुर यस्तै गरी चल्नै पर्‍यो। दौरा सुर्वाल छोडि अब हिपहप लुगा लगाउछन लोक बाजा कहाँ हुन्छ गीतार ड्रम्सेट बजाउछन्। भित्र जस्तो भए पनि बाहिरी लुगा सजाउंछन् केटा केटी चिन्नै गाह्रो उस्तै-उस्तै लुगा लगाउछन्।